Segway PT byl nezávisle prověřen čtyřmi společnostmi z celého světa.
Centrum pro experimentální elektrická vozidla v Quebeku.(CEVEQ)
Druhá fáze – “Pilotní projekt pro přezkoušení Segway HT ve skutečných podmínkách”
Ve druhé fázi celého přezkoušení je zkoumáno chování Segway PT, kde 143 uživatelů ujelo přes 9000 km na chodnících, cestách a silnicích ve třech hlavních městech v provincii Quebec.
Zpráva uvádí, že během celého testovaní nedošlo k žádnému vážnému zranění, ani ke kolizi s chodci, nebo „překážení“.
V sekci “Doporučení ” studie indikuje, že Segway PT je vhodný pro použití v místech, kde se pohybují chodci, aniž by byla narušena bezpečnost uživatelů, stejně tak jako chodců, cyklistů a motoristů.
Datum vydání: Duben 2006 http://www.tc.gc.ca/tdc/publication/pdf/14500/14567e.pdf
Centrum pro experimentální elektrická vozidla v Quebeku.(CEVEQ)
První fáze – “Pilotní projekt pro přezkoušení Segway HT ve skutečných podmínkách”
V první fázi přezkoušení se zkoumá ergonomické, provozní a technické aspekty.
Závěry ukazují, že Segway PT je velice stabilní a dává uživatelům pocit „kontroly“.
V porovnání s dalšími typy obdobných zařízení je Segway PT na špičce na poli stability. Nakonec se uvádí, že Segway PT splňuje většinu nároků v oblasti dopravy a může být považován za náhradu za automobily.
Datum vydání: Květen 2004 http://www.tc.gc.ca/tdc/publication/pdf/14200/14285e.pdf
Institut pro řízení dopravy Victoria
“Řízení osobních přepravních zařízení na veřejných prostranstvích”
Tato studie zkoumá použití osobních transportních zařízení jako například elektrické koloběžky, motorem poháněné kolečková křesla a Segway PT na veřejných komunikacích.I zde studie říká, že nedochází k ohrožování bezpečnosti ostatních, především chodců. K porovnání lze uvést, že o něco větší nebezpečí tvoří cyklisté.
Datum vydání: Říjen 2005 http://www.vtpi.org/man_nmt_fac.pdf
Úřad pro dopravu a správy komunikací USA
“Popis nových účastníků dopravy na komunikacích pro pěší a jejich bezpečnost”
Účelem této studie bylo objasnit charakteristiky řízení u motorem i jinak poháněných prostředků. Jako vstupní informace byla použita data jako například fyzické rozměry, možnosti zatáčení, akcelerace, rychlost a brzdná dráha.Výsledky říkají, že uživatelé Segway PT měli druhé nejlepší výsledky v brždění, nejlepší viditelnost a nejrychlejší reakční dobu. Tímto Segway PT splňuje všechna doporučení asociací American Association of State Highway & Transportation Officials (AASHTO)
Datum vydání: Říjen 2004 http://www.tfhrc.gov/safety/pubs/04103/04103.pdf
|